Saturday, April 21, 2018

Историја

Античките култури немаат концепт на компјутери надвор од едноставната аритметика. Единствениот механички уред кој постои за нумерички пресметка на почетокот на човечката историја беше абакусот, измислен во Сумериа околу 2500 п.н.е.. Подоцна, механизмот Актикитера, измислен некаде околу 100 година во античка Грција, беше првиот механички калкулатор кој користел брзини од различни големини и конфигурација за вршење на пресметки, [3] кој го пронашла metonic циклус уште се користи во лунарнite календари, и што е во согласност за пресметување на датумите на олимпијадите[4] Курдиски средновековен научник Ал-Јазари изградена програмабилни [[[автомати]] во 1206 година.
Еден систем вграден во овие уреди е употребата на клинови и камери поставени во дрвен тапан во одредени локации, кои секвенцијално ќе предизвика лост, претворен во ударен инструмент. Излезот на овој уред е мал тапанар кој свири различни ритми и миксови [5][6]Jacquard разбојот, која Џозеф Мари Жакард го развила во 1801 година, користејќи серија од картон картички со дупки во нив. Шемата на дупката претставува моделот дека разбојот мора да го следи во ткаење ткаенина. На разбојот би можел да произведе сосема различни ткаенини со користење на различни групи на карти. Чарлс Бабејџ усвоиl употребата на ударни картички околу 1830 да го контролира својот аналитички мотор. Првата компјутерска програма напишана за Аналитичка мотор била напишана од математичарката Ада Лавлејс и била за да пресмета низа на Бернули броеви[7] синтеза на нумеричка пресметки, предодредена операција и излез, заедно со еден начин да се организираат и влезни инструкции на начин релативно лесен за луѓето да горазберат и произведат, доведува до модерен развој на компјутерското програмирање. Развој на компјутерско програмирање се забрзува преку индустриската револуција.

1 comment: